KLM

Cele mai bune oferte de zbor ale companiei aeriene KLM pe site-ul eSky

Tarif pentru 1 adult, dus-întors

Arată filtrele

KLM

KLM (IATA KL) este compania națională a Olandei, cu sediul in Amstelveen, lângă Aeroportul Amsterdam Schiphol. KLM operează servicii regulate de pasageri și de marfă pentru peste 90 de destinații din întreaga lume. Este cea mai veche companie aeriană din lume care încă funcționează sub numele său original. Fuziunea KLM cu Air France din 2004 a format grupul Air France-KLM, cu sediul la aeroportul Paris-Charles de Gaulle. Din mai 2004, Air France si KLM Royal Dutch Airlines a devenit cel mai mare grup european. Fiecare companie aeriană a păstrat identitatea individuală, numele său comercial și cel de brand. Air France si KLM sunt parte a alianței SkyTeam, al doilea ca marime din lume, după Star Alliance. Air France si KLM transportă mai mult de 77 de milioane de pasageri pe an. Ele operează 573 de aeronave care le permit să zboare către 243 de destinații în 103 țări.

Bagaje

La clasa economică, fiecare piesă de bagaj poate avea o greutate maximă de 23 kg. În cazul în care un bagaj cântărește între 23 și 32 kg., orice kilogram suplimentar (exces de bagaj) trebuie plătit obligatoriu la aeroport. 
La clasa Business fiecare piesă de bagaj va avea o greutate maximă de 32kg.

Clase tarifare

KLM prezintă 3 tipuri de clase pentru rutele lungi, internaționale World Business Class, Economy Confort și Economy. Ecrane personale, cu servicii audio-video sunt disponibile în toate cabinele, cu telefon prin satelit, SMS și e-mail. 
World Business Class este clasa KLM pentru zboruri lungi. Toate aeronavele Boeing 777-300ER și Airbus A330-300 dețin scaune noi, ce pot fi transformate într-un pat la un unghi de 175 grade (2m lungime), cu un acoperiș pentru intimitate.
Europe Business Class este produsul pentru zboruri scurte. Scaunele au 84 cm, extra leg room și prize incluse. 
Scaunele din cadrul clasei Economy au în jur de 81 cm și 44 cm lățime, echipate cu tetiere și telefon prin satelit, ce poate fi folosit prin card de credit.

Check-in online

Check-in-ul online pentru KLM se poate realiza de la 30 de ore, până la o oră înainte de plecare (de la 24 de ore înainte de plecare pentru zborurile spre și dinspre Statele Unite ale Americii). Procesul de check-in poate fi completat prin introducerea numărului de bilete sau codul rezervării și numărul de zbor pe link-urile speciale de check-in oferite. Apoi, zborurile trebuie să fie selectate și să se completeze, de asemenea, numele pasagerilor. Există, de asemenea opțiuni disponibile pentru alegerea scaunului la bord și selecția unui tip de masă.
Cărțile de îmbarcare primite pe e-mail trebuie imprimate și luate în timpul călătoriei. În unele cazuri, în care compania aeriană nu oferă carte de îmbarcare, confirmarea check-in-ului online trebuie imprimată și prezentată la aeroport pentru a primi o carte de îmbarcare. Odată efectuat check-in-ul, toți pasagerii trebuie să înregistreze bagajele la aeroport, cu minim 2 ore înaintea orei de plecare.
Excepții de check-in:
Către și din Statele Unite ale Americii: între 24 de ore până la 1 oră și jumătate înainte de plecare
Pentru Mumbai: de la 8 ore, până la 1 și jumătate înainte de plecare
Din Etiopia, Kenya sau Sudan: de la 30 de ore până la 1 oră și jumătate înainte de plecare.
Bilete de avion Alitalia: de la 24 de ore înainte de plecare
Pentru zborurile către sau dinspre Statele Unite ale Americii, check-in online este posibil între 24 ore până la o oră înainte de plecare.

Check-in-ul online nu este posibil pentru:
Aeroporturile care nu permit check-in on-line. În acest caz, serviciul poate fi efectuat la un chioșc self-service de check-in sau la zona de check-in din aeroport. Pasagerii care au cerut însoțitor și care călătoresc fără un însoțitor de minim 15 ani, de pe aceeași rezervare.
Pasagerii care decolează de pe aeroporturi care nu oferă servicii de check-in online.
Pasagerii care călătoresc cu trenul de la Gara de Sud Bruxelles sau Gara Centrală din Anvers pentru Amsterdam Airport Schiphol.

Flotă

Din decembrie 2014, flota KLM constă în 115 aeronave: Airbus A330-200, Airbus A330-300, Airbus A350-900, Boeing 737-700, Boeing 737-800, Boeing 737-900, Boeing 747-400, Boeing 747-400M, Boeing 777-200ER, Boeing 777-300ER, Boeing 787-9, KLM flota cargo, Boeing 747-400ERF.

Hub

Sediul KLM este în Amstelveen, aproape de hub-ul Amsterdam Schiphol.
Aeroportul Amsterdam Schiphol (IATA: AMS, ICAO: EHAM) este principalul aeroport internațional din Olanda, situat la 20 minute sud-vest de Amsterdam, în municipiul Haarlemmermeer. Este cel mai aglomerat al patrulea aeroport din Europa în ceea ce privește numărul de pasageri care îl tranzitează.
Aeroportul Schiphol este situat la o altitudine de 3,9 metri sub nivelul mării, acest lucru transformându-l în Aeroportul internațional aflat la cea mai joasă altitudine.

Mese

Pentru mesele din cadrul Clasei Economy pasagerii pot alege între o  băutură, o masă delicioasă sau un sandwich.
Clasa Economy Intercontinental permite alegerea unei băuturi și una din două variante de masă caldă. După fiecare masă, cafeaua este oferită din partea casei, precum și ceai sau lichior.
Pe zboruri mai scurte, KLM oferă un sandwich sau alte gustări înainte de aterizare. Pe zboruri mai lungi, o a doua masă este servită, precum gustări, înghețată sau sandwichuri. Pentru cazurile în care zborurile au loc dimineața, se oferă mic dejun călătorilor. 
În cadrul clasei Business, mesele de înaltă calitate, sunt preparate de bucătari de top, vinuri premium și o selecție largă de băuturi sau gustări sunt oferite pasagerilor. Sunt servite deserturi, inclusiv plăcintă, fructe proaspete și o selecție de brânzeturi, însoțite de un pahar de vin. Meniul de mic dejun conține preparate din ouă, clătite, iaurt, fulgi de ovăz, fulgi de porumb, pâine cu diferite topping-uri si fructe.

Servicii opționale

Servicii de divertisment la bord
În cadrul cabinelor KLM, pasagerii se pot bucura de filme (recente, clasice), audi și video (cd-uri și jocuri), cu navigare în 12 limbi. Sistemul deține ecran HD cu touch screen, hartă 3D, comunicare cu alți pasageri.
Wi-Fi la bord
Sistemul Wi-Fi a fost introdus ca un proiect pilot, pe aeronavele Boeing 777-300.
Miniaturi Delft Blue
Încă din 1950, KLM oferă pasagerilor din clasele World Business un cadou unic, o miniatură Delft blue, reprezentând o casă olandaneză tradițională. Aceste miniaturi reproduc case reale din Olanda și sunt umplute cu gin tradițional. În fiecare an, pe 7 octombrie (aniversarea KLM) este prezentată câte un nou model de casă. 
Flying Blue
Este programul de pasager frecvent a grupului Air France-KLM, ce premiază membrii pentru milele și distanța parcursă, tariful biletului și clasa tarifară. Alte companii care au adoptat acest program sunt Air Europa, Kenya Airways și Tarom. Aderarea la acest program este gratuită.

Cumpărături online fără taxe
Pasagerii pot achiziționa de pe shop@klm diverse produse care pot fi livrate în mod gratuit în timpul zborurilor KLM. 
Revista Holland Herald
Aceasta publicație a fost lansată în 1966, fiind cea mai veche revistă oferită în timpul zborurilor, dar și cea mai mare publicație în engleză din Olanda. Articolele descriu călătorii, lifestyle, dispozitive amuzante și diverse știri.