Meniu

Important

Vă stăm la dispoziție cu sfaturi și soluții pentru călătoria dvs. personalizată

Verificați statusul și detaliile rezervării

Retrimiteți e-mail-ul de confirmare a rezervării
Verificați detaliile și statusul rezervării dumneavoastră

Puteți verifica statusul rezervării în User Zone. Pentru a face acest lucru, logați-vă sau înscrieți-vă cu e-mail-ul folosit pentru rezervare și accesați meniul „Rezervările Mele”.

Intrați în cont
Verificați statusul rezervării dumneavoastră fără logare

Găsiți un subiect care vă interesează

Informații actuale (COVID-19):

  • Zborul meu a fost anulat. Care este procedura eSky în acest caz?

    Dacă linia aeriană a anulat zborul, vă vom anunța și vă vom ține la curent cu privire la stadiul cazului dvs. Cum arată acest proces?

    1. Linia aeriană confirmă anularea zborului dvs.
    2. Vă informăm despre anulare și despre începerea procesului de verificare a opțiunilor de rambursare disponibile.
    3. Contactăm linia aeriană pentru a obține informații despre opțiunile de rambursare disponibile.
    4. După primirea acestor informații, vă transmitem variantele de rambursare posibile: rambursare în contul bancar, voucher sau puncte bonus. Metoda de rambursare depinde în totalitate de linia aeriană.
    5. Alegeți opțiunea de rambursare care este cea mai potrivită pentru dvs.
    6. În cazul în care situația se schimbă sau perioada de așteptare este prelungită, vă vom trimite un e-mail cu informațiile actualizate.

    Dacă rezervarea dvs. include mai multe bilete de avion (cu mai multe conexiuni de călătorie), este posibil să primiți informații despre opțiunile de rambursare separat, pentru fiecare bilet în parte.

    De reținut! Restituirea unui bilet neutilizat include costul acestuia și taxele de aeroport. Este posibil ca alte servicii adiționale achiziționate de la eSky odată cu biletul de avion să fie nerambursabile.

    În situația actuală, timpul de așteptare pentru a obține informațiile de la companiile aeriene a fost extins și este în afara controlului eSky.

    Aflați mai multe despre rambursările pentru zboruri anulate din cauza COVID-19 aici.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Vreau să schimb sau să-mi reprogramez zborul

    Schimbarea datei sau renunțarea la călătorie din cauza pandemiei COVID-19 sunt posibile, dar depinde dacă zborurile dumneavoastră au fost anulate (sau compania aeriană le-a reprogramat). Verificați ce puteți face în cazul dumneavoastră.

    • Compania aeriană v-a anulat sau reprogramat zborul
      După ce compania aeriană confirmă că v-a anulat sau schimbat zborul, veți primi din partea noastră un e-mail cu instrucțiuni viitoare. Posibilele opțiuni de rambursare sau modificare a datei depind în totalitate de compania aeriană.

    Cum arată acest proces?

    1. Compania aeriană confirmă anularea zborului dumneavoastră.
    2. Vă informăm despre anularea zborului și despre începerea procesului de verificare a opțiunilor de rambursare disponibile.
    3. Contactăm compania aeriană privind opțiunile de rambursare disponibile.
    4. După ce primim aceste informații, vi le transmitem: rambursare în cont, voucher sau puncte bonus. Tipul de rambursare depinde în totalitate de compania aeriană.
    5. Alegeți cea mai bună opțiune de rambursare pentru dumneavoastră.
    6. Dacă situaţia se schimbă sau perioada de aşteptare se prelungeşte, vă vom trimite un e-mail cu informații actualizate.

    Dacă rezervarea dumneavoastră include mai multe bilete de avion, veți primi din partea noastră informații privind posibilele opțiuni de rambursare într-un mesaj unic sau separat.

    • Zborul meu va avea loc conform programului.

    Opțiunile de rambursare sau modificare ale biletului dumneavoastră depind în totalitate de compania aeriană și de condițiile existente la momentul achiziționării acestuia. Cele mai multe companii aeriene permit modificarea datelor în schimbul unei taxe adiționale (în cazul tarifelor mai mari, modificările pot fi gratuite). Atenție! De regulă companiile aeriene nu rambursează diferența de preț dacă prețul biletului după modificare este mai mic decât al celui original. În cazul în care doriți să vă anulați zborul, cele mai multe companii aeriene nu permit rambursarea dacă anularea este decizia pasagerului. Citește mai mult >>

    Prin urmare, vă rugăm să așteptați în ceea ce privește decizia finală de anulare sau reprogramare a zborului. În această perioadă, informațiile din partea companiilor aeriene privind modificarea programului sau anularea zborurilor sunt trimise cu o săptămână înainte.

    Rețineți! Din cauza pandemiei COVID-19, timpul de așteptare pentru contacte este semnificativ mai mare și în primă instanță operăm rambursările pentru zborurile anulate. Vă rugăm să ne contactați dacă zborul dumneavoastră este programat pentru nu mai târziu de două săptămâni.

    Aflați mai multe despre procedura de rambursare a unui zbor anulat din cauza COVID-19 – aici.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Cât timp trebuie să aștept rambursarea pentru un zbor anulat?

    În cazul în care primim informații de la compania aeriană despre anularea zborului, vom demara cât mai curând posibil procesul de a obține o rambursare a biletului în numele dvs. Rețineți! Timpul de așteptare pentru un răspuns din partea majorității companiilor aeriene este extins în mod semnificativ din cauza unui număr mare de solicitări pe care care acestea le primesc în contextul pandemiei COVID-19.

    Procesul de rambursare poate dura până la câteva luni din momentul în care compania aeriană a primit cererea noastră de rambursare. Unele companii aeriene au anunțat deja că vor iniția procesul de rambursare doar după anunțul oficial că pandemia COVID-19 s-a încheiat.

    În același timp, companiile aeriene oferă rambursări sub forme alternative: voucher de călătorie sau puncte bonus. Dacă decideți pentru opțiunile alternative, procesul de rambursare este mai rapid, dar poate dura totuși mai mult decât de obicei.

    Atunci când alegeți oricare dintre opțiunile de rambursare disponibile, vă vom ține la curent cu evoluția procesului.

    Rețineți! Disponibilitatea opțiunilor de rambursare depinde exclusiv de compania aeriană care a emis biletul dvs. și cu care urma să călătoriți.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Cum și în ce formă pot primi rambursare pentru zborul meu anulat?

    Rambursarea pentru un zbor anulat se referă, de obicei, doar la costul biletului de avion. Unele companii aeriene restituie și costul pentru serviciile adiționale achitate direct către linia aeriană.

    Forma de rambursare (rambursare în contul bancar sau card, voucher sau puncte bonus pe care să le utilizați la cumpărarea unui alt bilet) depinde în totalitate de decizia companiei aeriene. Din cauza crizei COVID-19, majoritatea companiilor aeriene stipulează că alegerea unei rambursări tradiționale în contul bancar poate implica un timp de așteptare îndelungat sau va fi posibilă numai după anunțul oficial despre încetarea pandemiei. Prin urmare, companiile aeriene oferă de obicei o rambursare mult mai rapidă sub formă de vouchere sau puncte.

    Rețineți! Rambursarea acoperă doar zborurile anulate din rezervarea dvs. Companiile aeriene nu rambursează biletele pentru zborurile ce au fost efectuate conform programului.

    Aflați mai multe despre rambursare și în ce moduri o puteți obține - aici.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Ce este eSky Wallet și care sunt avantajele sale

    eSky Wallet este un nou serviciu oferit de eSky: un portofel electronic ce vă permite să obțineți o rambursare pentru rezervarea neutilizată mai rapid și prin folosirea căruia obțineți beneficii suplimentare. În prezent, puteți utiliza contul digital eSky numai după ce primiți un mesaj de la noi, cu opțiunea de a alege această formă de rambursare.

    Aflați mai multe despre portofelul eSky - aici.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Informații pentru deținătorul de bilete Lufthansa Group - schimbare flexibilă și bonus de 50 de euro

    Dacă aveți bilete de la compania aeriană Lufthansa Group:

    • Lufthansa,
    • Air Dolomiti,
    • Austrian Airlines,
    • Brussels Airlines,
    • Swiss,

    care au fost cumpărate cel târziu pe 19.04.2020, vă rugăm să verificați informațiile detaliate privind noile posibilități de modificare flexibilă a datei sau destinației călătoriei și de obținere a un bonus de 50 de euro - aici.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Restricții pentru călători. Pot călători?

    Din cauza pandemiei COVID-19, multe țări au suspendat posibilitatea liberei circulații, trecerea frontierelor și intrarea pe teritoriul acestora pentru cetățeni străini.

    Deoarece restricțiile și regulile introduse în ceea ce privește călătoriile se modifică în mod constant și pot fi uneori neclare, am pregătit o pagină specială pe website-ul eSky, cu informații actualizate în mod regulat despre restricțiile impuse. Verificați cele mai recente informații despre posibilitatea de a trece frontierele și de a călători prin diferite țări - aici.

    Rețineți! Înainte de a porni într-o călătorie, parcurgeți anunțurile oficiale ale autorităților din țara pe care urmează să o vizitați.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Cum pot lua legătura cu un reprezentant eSky?

    În prezent, ne puteți contacta doar folosind formularul de contact.

    Pentru a optimiza și accelera procesul de deservire a tuturor clienților, am decis să suspendăm temporar posibilitatea contactului telefonic.
    Prin această măsură, putem îmbunătăți gestionarea solicitărilor primite și, mai ales, prioritizarea cererilor de rambursare, aceasta fiind preocuparea noastră principală în situația actuală.

    De reținut! Atunci când călătoria dvs. are loc nu mai devreme de 2 săptămâni, vă rugăm să așteptați o dată mai apropiată de data călătoriei înainte să ne contactați.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!

Check-in online

  • Unde pot găsi link-ul pentru check-in-ul online?

    Link-ul pentru formularul de check-in online se află în biletul dumneavoastră, în secțiunea “Pregătește check-in-ul pentru zbor”.

    De asemenea, cu 7 zile înainte de plecare veţi primi din partea noastră un e-mail ca să vă reamintim să adăugaţi informațiile necesare pentru check-in împreună cu un link către formular.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Check-in-ul online pas cu pas

    Check-in-ul face posibilă pregătirea biletelor care vor permite îmbarcarea dumneavoastră la bordul avionului. În cazul companiilor aeriene low-cost populare (precum Ryanair, Wizz Air, Laudamotion) procesul de îmbarcare este obligatoriu, iar lipsa cărților de îmbarcare imprimate poate duce la aplicarea unei taxe adiționale sau chiar la refuzul la îmbarcare.

    Procedura de check-in este diferită pentru fiecare companie aeriană, dar nu trebuie să vă îngrijorați pentru că vom realiza noi procedura de check-in pentru dumneavoastră. Pentru aceasta, în unele cazuri vom avea nevoie să ne furnizați datele dumneavoastră personale, precum și cele ale persoanelor care călătoresc cu dumneavoastră.

    • Veți primi un link către formularul de check-in împreună cu biletul dumneavoastră pe e-mail.
    • Puteți adăuga datele pentru check-in din momentul în care ați primit biletul. Nu așteptați pentru adăugarea datelor. Datorită acestei opțiuni, vă vom putea realiza ușor check-in-ul și trimite cărțile de îmbarcare de îndată ce compania aeriană deschide posibilitatea de check-in. Atenție! Este posibil ca check-in-ul online să nu mai fie disponibil dacă furnizați datele mai târziu de 48 de ore înaintea zborului.
    • Cărțile de îmbarcare vor fi trimise pe adresa de e-mail furnizată la momentul rezervării cu 48 până la 8 ore înainte de ora programată a zborului. Pentru ca acest proces să fie facil și corect, toate datele pasagerilor trebuie să fie complete. Dacă zborul dumneavoastră este programat ȋn mai puţin de 8 ore și nu ați primit un e-mail cu cărțile de îmbarcare, verificați căsuța SPAM și asigurați-vă că adresa de e-mail pe care ați furnizat-o în timpul rezervării este corectă.
    • Cărțile de îmbarcare trebuie imprimate și prezentate la aeroport împreună cu documentul de identitate utilizat la check-in.

    Rețineți! În cazul în care călătoria dumneavoastră este compusă din mai multe zboruri, cărțile de îmbarcare vor fi trimise în e-mail-uri separate - cu 48 până la 8 ore înainte de fiecare zbor.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Trebuie să imprim cartea de îmbarcare?

    Este posibil ca unele dintre companiile aeriene cele mai populare să nu accepte cărțile de îmbarcare în format PDF afișate pe ecranul unui smartphone sau al altor dispozitive mobile. Prin urmare, ca să fiți siguri că vă veți îmbarca fără probleme, vă recomandăm să imprimați toate cărțile de îmbarcare pe care le veți primi.

    Cartea de îmbarcare imprimată garantează că vă veți îmbarca în avion.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Nu am primit cărțile de îmbarcare. Unde le pot găsi?

    Trimitem cărțile de îmbarcare pe adresa de e-mail furnizată în timpul rezervării cu 48 până la 8 ore înainte de ora zborului. În cazul în care călătoria dumneavoastră este compusă din mai multe zboruri,cărțile de îmbarcare vor fi trimise în e-mail-uri separate - cu 48 până la 8 ore înainte de fiecare zbor.

    Exemplul nr. 1

    Dacă zburați:

    • din Varșovia către Londra pe 1 Iunie, ora 15:00,
    • din Londra către Varșovia pe 7 Iunie, ora 19:00.

    Veți primi biletele de îmbarcare:

    • pentru zborul din Varșovia către Londra pe 30 Mai, ora 15:00 cel mai devreme (1 Iunie, ora 7:00 cel mai târziu),
    • pentru zborul din Londra către Varșovia pe 5 Iunie, ora 19:00 cel mai devreme (7 Iunie, ora 11:00 cel mai târziu).

    Exemplul nr. 2

    Dacă zburaţi:

    • din Varşovia către Tenerife pe 1 Iunie, ora 09:00, cu un zbor de conexiune ȋn Barcelona pe 1 Iunie, ora 13:00 (zbor Multiline),
    • din Tenerife către Varşovia pe 7 Iunie, ora 12:00, cu un zbor de conexiune ȋn Frankfurt pe 7 Iunie, ora 18:00 (zbor Multiline).

    Veţi primi biletele de ȋmbarcare:

    • pentru zborul din Varşovia către Barcelona pe 30 Mai, ora 09:00 cel mai devreme (1 Iunie, ora 01:00 cel mai târziu),
    • pentru zborul din Barcelona către Tenerife pe 30 Mai, ora 13:00 cel mai devreme (1 Iunie, ora 05:00 cel mai târziu),
    • pentru zborul din Tenerife către Frankfurt pe 5 Iunie, ora 12:00 cel mai devreme (7 Iunie, ora 04:00 cel mai târziu),
    • pentru zborul din Frankfurt către Varşovia pe 5 Iunie, ora 18:00 cel mai devreme (7 Iunie, ora 10:00 cel mai târziu).

    Dacă zborul dumneavoastră este programat ȋn mai puţin de 8 ore şi nu aveţi e-mail-ul cu cărțile de ȋmbarcare, verificaţi căsuța SPAM și adresa de e-mail pe care ați furnizat-o în timpul rezervării. Este posibil ca acestea să fi fost trimise la o altă adresă de e-mail pe care o aveţi.

    Atenţie! În cazul zborurilor pentru care sunt necesare informaţii adiţionale pentru check-in, cărțile de ȋmbarcare vor fi trimise doar după ce aţi furnizat aceste informaţii. Dacă rezervarea dumneavoastră include mai mulţi pasageri, asiguraţi-vă că aţi furnizat informaţiile complete pentru fiecare dintre ei.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Am primit o eroare în timpul efectuării check-in-ului online

    Dacă este afișat un mesaj de eroare în timpul completării datelor pasagerilor în formularul de check-in sau pe durata efectuării check-in-ului, este necesar să ne informați imediat despre această situație.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!

Bagaj

  • Cum pot adăuga bagaj de cală?

    Bagajele înregistrate (de cală) pot fi achiziționate în timpul procesului de rezervare sau adăugate ulterior, dar nu mai târziu de 48 de ore înainte de zbor.

    Exemple de opțiuni posibile în funcție de linia aeriană ce urmează sa opereze zborul:

    Ryanair (preț segment zbor/pasager):

    • 10 kg, 1 bagaj 55 x 40 x 20 cm – de la 14 EUR până la 28 de EUR*
    • 20 kg, 1 bagaj 81 x 119 x 119 cm – de la 27 de EUR până la 51 de EUR*

    Wizz Air (preț segment zbor/pasager):

    • 10 kg, 1 bagaj – de la 10 EUR până la 28 EUR*
    • 20 kg, 1 bagaj – de la 16 EUR până la 51 de EUR*
    • 32 kg, 1 bagaj – de la 24 de EUR până la 73 de EUR*

    Alte companii aeriene – [aici]

    *Tarifele sunt stabilite de către companiile aeriene și pot fi modificate. Valorile exemplificate sunt orientative.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Bagajul ȋnregistrat (de cală) şi bagajul de mână – cele mai importante informaţii

    Companiile aeriene au ȋn vedere două tipuri de bagaje – bagajul de mână (bagaj la bord) sau bagajul ȋnregistrat (bagajul de cală).

    Bagajul de mână poate fi luat la bordul avionului şi ţinut ȋn compartimentul de deasupra scaunelor gratuit sau ȋn schimbul unei taxe adiţionale (ȋn funcţie de tipul de tarif pentru bilet şi de compania aeriană). Totuşi, trebuie să reţineţi că, din cauza măsurilor de siguranţă, obiectele care pot fi transportate ȋn bagajul de mână sunt strict restricţionate prin lege. Aceeaşi lege determină, de exemplu, cantitatea de lichid permisă ȋn bagajul de mână. În plus, trebuie să reţineţi şi că fiecare companie aeriană are propriile reguli stricte privind dimensiunea şi greutatea bagajelor.

    Bagajul ȋnregistrat (de cală) este bagajul ale cărui greutate şi dimensiuni sunt mai mari decât ale bagajului de mână. În cazul companiilor aeriene low-cost (precum Ryanair, Wizz Air şi Easy Jet) se aplică ȋntotdeauna o taxă adiţională, ȋn timp ce pentru companiile de linie, bagajul de cală poate fi inclus ȋn preţul biletului. Totodată, regulile permit transportul ȋn bagajul de cală a unor bunuri sau obiecte care nu pot fi transportate ȋn bagajul de mână. Bagajul de cală este recomandat pentru călătoriile mai lungi. La fel ca ȋn cazul bagajului de mână, dimensiunile şi greutatea bagajului de cală sunt strict determinate de către companiile aeriene. Bagajul de cală trebuie ȋntotdeauna ȋnregistrat la aeroport, la ghişeele de check-in desemnate ale companiilor aeriene, ȋnainte de a vă prezenta pentru controlul de securitate.

    Verificaţi ce puteţi transporta ȋn bagajul de mână şi ȋn bagajul de cală! - [aici]

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Bagaj şi ȋmbarcare prioritară

    Îmbarcarea prioritară este un serviciu care permite unui pasager să aştepte ȋmbarcarea ȋntr-un rând de persoane prioritar.

    Unele dintre companiile aeriene low-cost populare (precum Ryanair şi Wizz Air) includ ȋn serviciul de ȋmbarcare prioritară, pe lângă ȋmbarcarea rapidă, şi opţiunea de a avea un bagaj de mână adiţional. Totuşi, aceasta nu este o regulă, aşa că de fiecare dată când doriţi să achiziţionaţi serviciul de ȋmbarcare prioritară, verificaţi ce include.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Care sunt limitele pentru bagaj?

    Limitele pentru bagaj sunt stabilite de către fiecare companie aeriană astfel că cel mai bine este să vă asiguraţi ce fel de bagaj puteţi lua cu dumneavoastră ȋnainte să achiziţionaţi biletul.

    Informaţiile despre numărul de bagaje permis, greutatea şi dimensiunea acestora sunt disponibile ȋn timpul procesului de rezervare - ȋn formularul de rezervare şi apoi pe biletul pe care ȋl primiţi din partea noastră.

    Totodată, informaţiile despre bagaje specifice fiecărei companii aeriene pot fi găsite pe website-ul nostru.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!

Rezervarea mea

  • Nu am confirmarea rezervării. Cum pot verifica stadiul acesteia?

    Confirmarea rezervării este trimisă pe adresa de e-mail după finalizarea procesului de rezervare şi plata biletelor. Dacă nu găsiţi informaţii din partea noastră ȋn Inbox, verificaţi căsuţa SPAM şi asiguraţi-vă că adresa de e-mail furnizată ȋn timpul procesului de rezervare este corectă. Totodată, puteţi folosi un formular de contact special pentru a retrimite confirmarea rezervării pe adresa dumneavoastră de e-mail.

    De asemenea, puteţi verifica stadiul rezervării ȋn contul dumneavoastră eSky, ȋn secţiunea „Rezervările mele”, sau accesând acest link (după ce furnizaţi numărul rezervării şi adresa de e-mail utilizată).

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Nu-mi amintesc numărul rezervării. Ce ar trebui să fac?

    Numărul rezervării poate fi găsit ȋn mesajul pe care vi-l trimitem la adresa de e-mail furnizată ȋn timpul procesului de rezervare. Dacă pierdeţi acest număr sau nu ȋl primiţi din partea noastră, puteţi folosi un formular de contact special pe website-ul nostru şi retrimite e-mailul cu detaliile rezervării.

    Doriţi să primiţi din nou pe e-mail confirmarea rezervării? Folosiţi formularul de contact.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Adresa de e-mail furnizată ȋn timpul rezervării nu este corectă. Ce ar trebui să fac?

    Dacă sunteţi sigur/ă că adresa de e-mail furnizată ȋn timpul procesului de rezervare nu este corectă, de exemplu – o literă este greşită, vă rugăm să ne contactaţi imediat şi să ne furnizaţi informaţii despre rezervare – Nume şi prenume, data şi ruta zborului. Consultanţii noştri vă pot cere informaţii adiţionale pentru verificarea de securitate.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Cum pot achiziționa serviciul de îmbarcare prioritară?

    Serviciul de îmbarcare prioritară poate fi achiziționat în timpul procesului de rezervare sau adăugat ulterior, dar nu mai târziu de 48 de ore înainte de ora programată de decolare a zborului.

    Atenție! Serviciul de îmbarcare prioritară este limitat la un număr maxim de pasageri pe zbor și este posibil ca în anumite situații să fie indisponibil.

    Exemple de opțiuni posibile în funcție de linia aeriană ce urmează sa opereze zborul:

    Ryanair (tarif pe segment de zbor/pasager):

    • îmbarcarea cu prioritate oferă posibilitatea de a călători cu un bagaj personal de dimensiuni maxime de 40 x 20 x 25 cm și un bagaj de mână, având dimensiuni maxime de 55 x 40 x 20 cm, cu o greutate de până la 10 kg – de la 7 EUR până la 18 EUR*

    Wizz Air (tarif pe segment de zbor/pasager):

    • îmbarcarea cu prioritate oferă posibilitatea de călători cu un bagaj personal de dimensiuni maxime de 40 x 30 x 20 cm și cu o greutate de până la 10 kg și al doilea bagaj de mână cu dimensiuni maxime de 50 x 40 x 23 cm și cu o greutate de până la 10 kg – de la 5 EUR până la 31 de EUR*

    *Tarifele sunt stabilite de către companiile aeriene și pot fi modificate. Valorile exemplificate sunt orientative.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Cum pot achiziționa serviciul de alegere a locului?

    Sistemele de rezervare ale companiilor aeriene alocă în mod aleatoriu locurile în avion. În cazul unei rezervări pentru mai mulți pasageri, transportatorii aerieni nu alocă locuri alăturate persoanelor care călătoresc împreună (singura excepție de la această regulă este constituită de situația în care un copil călătorește cu un însoțitor). Pentru a evita acest inconvenient, vă recomandăm să achiziționați serviciul de alegere a locului.

    Serviciul poate fi cumpărat în timpul procesului de rezervare (opțiune valabilă doar pentru anumite companii aeriene) sau contactându-ne prin intermediul formularului de contact (linkul de mai jos).

    Rezervarea unui loc este un serviciu contra cost, iar tariful acestuia depinde de fiecare companie aeriană și de tipul locului ales. În urma primirii solicitării dvs., consultanții noștri vă vor trimite informații cu privire la disponibilitatea și tariful pentru locurile preferate.

    Tariful serviciului poate varia între 4,5 EUR și 26 de EUR pentru fiecare persoană și pentru fiecare segment de zbor.*

    Atenție! Numărul locurilor libere din avion se modifică în mod dinamic, iar locurile cerute pot fi indisponibile.

    * Tarifele sunt stabilite de către companiile aeriene și pot fi modificate. Valorile exemplificate sunt orientative.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Cum pot plăti rezervarea?

    Puteţi plăti rezervarea eSky cu un card bancart sau prin transfer bancar. Metoda de plată este aleasă ȋn timpul procesului de rezervare.

    Pentru că tariful biletelor este garantat doar când plătiţi, vă recomandăm să efectuaţi plata cu un card bancar. Pre rezervarea biletelor folosind metoda de plată prin transfer bancar poate duce la un preţ mai mare având ȋn vedere schimbarea dinamică a tarifelor cauzată de politicile companiei aeriene şi modificarea disponibilităţii locurilor ȋn avion.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Doresc să anulez o rezervare. Cum procedez?

    În cazul celor mai multe dintre companiile aeriene low-cost (inclusiv Ryanair, Wizz Air, easyJet, Laudamotion) returnarea biletului nu este acceptată. Companiile aeriene stipulează în condițiile de rezervare faptul că biletele sunt nerambursabile.

    În cazul companiilor aeriene de linie (de ex: Tarom, Lufthansa, Air France), posibilitatea și regulile de returnare a biletului sunt specificate în condițiile tarifare.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Cum pot anula o rezervare hotelieră?

    Dacă doriţi să vă anulaţi rezervarea la hotel, trebuie să vă asiguraţi că rezervarea dumneavoastră permite această operațiune şi să verificaţi care sunt condiţiile unei eventuale anulări.

    Informaţiile despre anularea unei rezervări hoteliere pot fi găsite pe website-ul nostru, ȋn descrierea camerelor, şi ȋn e-mail-ul de confirmare a rezervării.

    Important! Trebuie să verificați dacă toate condiţiile specifice unei rezervări permit rambursarea.

    Pentru a anula o rezervare la hotel, trebuie să vă conectați ȋn contul dumneavoastră şi să alegeţi rezervarea dorită sau să verificaţi statusul călătoriei dumneavoastră şi să alegeţi opţiunea: Anulare rezervare

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Informații cu privire la modificarea orarului de zbor de către compania aeriană

    Dacă o companie aeriană modifică ora programată de decolare a zborului, vă vom informa imediat ce primim notificarea oficială din partea companiei aeriene. Informarea despre schimbarea survenită va fi comunicată la adresa de e-mail furnizată de dvs. în timpul procesul de rezervare.

    Atenție! Vă vom trimite un bilet nou cu datele de călătorie actualizate la adresa de e-mail furnizată în timpul procesului de rezervare.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!

Modificări ale rezervării

  • Cum pot schimba data călătoriei?

    Posibilitatea schimbării datei călătoriei depinde de compania aeriană. Unele dintre companiile aeriene low-cost permit modificarea datei în schimbul unei taxe suplimentare (în funcție de transportatorul aerian, valoarea poate ajunge până la 180 EUR). Unele companii aeriene de linie oferă un astfel de serviciu numai pentru anumite tarife în funcție de permisivitatea acestora.

    Taxa pentru schimbarea datei este percepută pentru fiecare pasager și pentru fiecare segment de zbor. Adițional taxei de modificare se pot adăuga eventuale diferențe de tarif între costul biletului inițial și costul biletului pentru noua dată de călătorie.

    Companiile aeriene nu returnează diferența rezultată, în situația în care prețul biletului nou este mai mic decât cel al biletului achiziționat inițial.

    În unele cazuri, eSky percepe o taxă de agenție în vederea procesării unei modificări a biletului, această taxă fiind inclusă în prețul total pentru modificare. Taxa este percepută pentru fiecare pasager care modifică biletul.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Pasager înregistrat cu date greșite. Ce ar trebui să fac?

    Majoritatea companiilor aeriene nu permit schimbarea datelor de identificare a pasagerilor. În anumite situații excepționale este posibil să corectați datele eronate însă tariful perceput pentru astfel de modificări depinde de politica liniei aeriene respective.

    Orice informație incorectă cu privire la pasageri, cum ar fi:

    • scriere eronată a prenumelui sau a numelui,
    • dată de naștere eronată,
    • tip eronat al pasagerului (adult/copil)

    trebuie comunicate imediat. Consultanții noștri vor verifica posibilitatea de a corecta erorile menționate mai sus, vă vor informa despre taxele posibile aplicabile pentru modificare și vor contacta companiile aeriene pentru corectarea datelor din bilet.

    Atenție! Lipsa caracterelor speciale sau a diacriticelor (de ex: č, é, ö, ă, ș, ț, î, â), precum și a spațiilor și cratimelor în compunerea numelor de familie existente pe bilet nu constituie o eroare. Companiile aeriene nu utilizează astfel de caractere.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!

Factură

  • Trimiterea facturii

    Factura fiscală urmează să fie emisă şi trimisă la adresa de e-mail furnizată ȋn timpul procesului de rezervare până ȋntr-a 15-a zi a lunii următoare achiziției biletului.

    Exemplu: Dacă biletul a fost achiziţionat ȋn Iunie, factura va fi trimisă cel mai târziu până pe 15 Iulie.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Cum se modifică datele cumpărătorului de pe factură?

    Schimbarea datelor cumpărătorului (nu ale pasagerului!) este posibilă cu până la 30 de zile după achiziționarea biletului. eSky permite modificarea datelor:

    • de la o persoană fizică la o altă persoană fizică
    • de la o persoană fizică la o companie (persoană juridică).

    Nu este posibil să schimbați datele furnizate de o companie cu datele altei companii sau ale companiei cu ale unei persoane fizice.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Cum pot verifica stadiul plăţii?

    Stadiul plăţii este trimis ȋmpreună cu e-mailul de confirmare a rezervării. Dacă plătiţi cu un card bancar sau prin transfer bancar online, vă trimitem e-mail-ul de confirmare a rezervării ȋmpreună cu o informare despre efectuarea cu succes a plăţii. Clienții care aleg opţiunea tradiţională de transfer bancar vor primi informaţii despre rezervarea în avans a biletului şi despre plata ȋn aşteptare. Vă vom trimite confirmarea finală a rezervării doar după ce plata a fost înregistrată cu succes ȋn contul nostru.

    Doriţi să verificaţi dacă plata dumneavoastră a fost efectuată cu succes? Verificaţi stadiul plăţii ȋn contul dumneavoastră, ȋn secţiunea ”Rezervările mele” sau accesând acest link.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Cum pot obţine un duplicat al facturii?

    Duplicatul de factură este eliberat la cerere.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • De ce sunt prezente două sume în monede diferite pe aceeași factură?

    Având în vedere că tranzacția de cumpărare este procesată în sistem internațional, reglementările legale impun introducerea pe factură a ambelor sume. Una dintre ele este valoarea sumei în care a fost achiziționat serviciul, iar cealaltă valoare reprezintă echivalentul în RON la cursul BNR din ziua facturării.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!

Formular de contact - serviciul de rezervări

Din cauza circumstanțelor deosebite provocate de epidemia de Coronavirus, vă rugăm să ne contactați exclusiv prin intermediul paginii de contact disponibile mai jos. Vă mulțumim pentru înțelegere!

Program Serviciu Clienţi:

Luni - Vineri: 8:00 - 22:00 ,
Sâmbătă: 10:00 - 18:00 ,
Duminică: 10:00 - 18:00

Vă vom răspunde în cel mai scurt timp posibil.

Cum vă putem ajuta?

Pentru solicitări urgente, vă rugăm să ne contactați telefonic