Meniu

Important

Vă stăm la dispoziție cu sfaturi și soluții pentru călătoria dvs. personalizată

Verificați statusul și detaliile rezervării

Retrimiteți e-mail-ul de confirmare a rezervării
Verificați detaliile și statusul rezervării dumneavoastră

Puteți verifica statusul rezervării în User Zone. Pentru a face acest lucru, logați-vă sau înscrieți-vă cu e-mail-ul folosit pentru rezervare și accesați meniul „Rezervările Mele”.

Intrați în cont
Verificați statusul rezervării dumneavoastră fără logare

Găsiți un subiect care vă interesează

Informații actuale (COVID-19):

  • Zborul meu a fost anulat. Care este procedura eSky în acest caz?

    Dacă linia aeriană a anulat zborul, vă vom anunța și vă vom ține la curent cu privire la stadiul cazului dvs. Cum arată acest proces?

    1. Linia aeriană confirmă anularea zborului dvs.
    2. Vă informăm despre anulare și despre începerea procesului de verificare a opțiunilor de rambursare disponibile.
    3. Contactăm linia aeriană pentru a obține informații despre opțiunile de rambursare disponibile.
    4. După primirea acestor informații, vă transmitem variantele de rambursare posibile: rambursare în contul bancar, voucher sau puncte bonus. Metoda de rambursare depinde în totalitate de linia aeriană.
    5. Alegeți opțiunea de rambursare care este cea mai potrivită pentru dvs.
    6. În cazul în care situația se schimbă sau perioada de așteptare este prelungită, vă vom trimite un e-mail cu informațiile actualizate.

    Dacă rezervarea dvs. include mai multe bilete de avion (cu mai multe conexiuni de călătorie), este posibil să primiți informații despre opțiunile de rambursare separat, pentru fiecare bilet în parte.

    De reținut! Restituirea unui bilet neutilizat include costul acestuia și taxele de aeroport. Este posibil ca alte servicii adiționale achiziționate de la eSky odată cu biletul de avion să fie nerambursabile.

    În situația actuală, timpul de așteptare pentru a obține informațiile de la companiile aeriene a fost extins și este în afara controlului eSky.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Vreau să schimb sau să-mi reprogramez zborul

    Schimbarea datei de călătorie sau anularea acesteia din cauza pandemiei COVID-19 este posibilă, însă condițiile depind de preexistența unei anulări sau reprogramări inițiate de compania aeriană.
    Verificați ce puteți face în funcție de situația dvs.

    • Compania aeriană mi-a anulat zborul sau a modificat orarul.
      După ce compania aeriană confirmă anularea zborului dvs. sau modificarea orarului pentru acesta, veți primi o notificare prin e-mail din partea noastră cu instrucțiuni suplimentare. Opțiunile de rambursare posibile sau modificarea datelor de călătorie depind în totalitate de compania aeriană.
    • Zborul meu va avea loc conform programului.
      Opțiunea de rambursare sau modificare a biletului dvs. depinde în totalitate de compania aeriană și de condițiile tarifului achiziționat. Majoritatea companiilor aeriene permit modificarea datelor pentru o taxă suplimentară (în cazul tarifelor mai mari, aceste modificări pot fi gratuite).
      Atenție! Companiile aeriene nu restituie diferența de preț dacă prețul biletului după modificare este mai mic decât cel inițial.
      În cazul în care doriți să anulați calătoria, majoritatea companiilor aeriene nu vor permite rambursarea integrală dacă anularea este o decizie voluntară a pasagerului. Citiți mai multe >>

    Prin urmare, vă recomandăm să așteptați confirmarea oficială a anulării sau a reprogramării zborului dvs. din partea liniei aeriene.
    În situația actuală, informațiile de la companiile aeriene cu privire la modificările de orar de zbor sau anulări sunt trimise cu aproximativ o săptămână în avans.

    Rețineți! Din cauza pandemiei COVID-19, timpul de așteptare pentru contact a fost extins semnificativ, iar în prima instanță, ne ocupăm de rambursările pentru zborurile anulate. Vă rugăm să ne contactați doar atunci când călătoria dvs. ar trebui să aibă loc în maxim 2 săptămâni de la data curentă.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Cât timp trebuie să aștept rambursarea pentru un zbor anulat?

    În cazul în care primim informații de la compania aeriană despre anularea zborului, vom demara cât mai curând posibil procesul de a obține o rambursare a biletului în numele dvs. Rețineți! Timpul de așteptare pentru un răspuns din partea majorității companiilor aeriene este extins în mod semnificativ din cauza unui număr mare de solicitări pe care care acestea le primesc în contextul pandemiei COVID-19.

    Procesul de rambursare poate dura până la câteva luni din momentul în care compania aeriană a primit cererea noastră de rambursare. Unele companii aeriene au anunțat deja că vor iniția procesul de rambursare doar după anunțul oficial că pandemia COVID-19 s-a încheiat.

    În același timp, companiile aeriene oferă rambursări sub forme alternative: voucher de călătorie sau puncte bonus. Dacă decideți pentru opțiunile alternative, procesul de rambursare este mai rapid, dar poate dura totuși mai mult decât de obicei.

    Atunci când alegeți oricare dintre opțiunile de rambursare disponibile, vă vom ține la curent cu evoluția procesului.

    Rețineți! Disponibilitatea opțiunilor de rambursare depinde exclusiv de compania aeriană care a emis biletul dvs. și cu care urma să călătoriți.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Cum și în ce formă pot primi rambursare pentru zborul meu anulat?

    Rambursarea pentru un zbor anulat se referă, de obicei, doar la costul biletului de avion. Unele companii aeriene restituie și costul pentru serviciile adiționale achitate direct către linia aeriană.

    Forma de rambursare (rambursare în contul bancar sau card, voucher sau puncte bonus pe care să le utilizați la cumpărarea unui alt bilet) depinde în totalitate de decizia companiei aeriene. Din cauza crizei COVID-19, majoritatea companiilor aeriene stipulează că alegerea unei rambursări tradiționale în contul bancar poate implica un timp de așteptare îndelungat sau va fi posibilă numai după anunțul oficial despre încetarea pandemiei. Prin urmare, companiile aeriene oferă de obicei o rambursare mult mai rapidă sub formă de vouchere sau puncte.

    Rețineți! Rambursarea acoperă doar zborurile anulate din rezervarea dvs. Companiile aeriene nu rambursează biletele pentru zborurile ce au fost efectuate conform programului.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Ce este eSky Wallet și care sunt avantajele sale

    eSky Wallet este un nou serviciu oferit de eSky: un portofel electronic ce vă permite să obțineți o rambursare pentru rezervarea neutilizată mai rapid și prin folosirea căruia obțineți beneficii suplimentare. În prezent, puteți utiliza contul digital eSky numai după ce primiți un mesaj de la noi, cu opțiunea de a alege această formă de rambursare.

    Aflați mai multe despre portofelul eSky - aici.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Informații pentru deținătorul de bilete Lufthansa Group - schimbare flexibilă și bonus de 50 de euro

    Dacă aveți bilete de la compania aeriană Lufthansa Group:

    • Lufthansa,
    • Air Dolomiti,
    • Austrian Airlines,
    • Brussels Airlines,
    • Swiss,

    care au fost cumpărate cel târziu pe 19.04.2020, vă rugăm să verificați informațiile detaliate privind noile posibilități de modificare flexibilă a datei sau destinației călătoriei și de obținere a un bonus de 50 de euro - aici.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Restricții pentru călători. Pot călători?

    Din cauza pandemiei COVID-19, multe țări au suspendat posibilitatea liberei circulații, trecerea frontierelor și intrarea pe teritoriul acestora pentru cetățeni străini.

    Deoarece restricțiile și regulile introduse în ceea ce privește călătoriile se modifică în mod constant și pot fi uneori neclare, am pregătit o pagină specială pe website-ul eSky, cu informații actualizate în mod regulat despre restricțiile impuse. Verificați cele mai recente informații despre posibilitatea de a trece frontierele și de a călători prin diferite țări - aici.

    Rețineți! Înainte de a porni într-o călătorie, parcurgeți anunțurile oficiale ale autorităților din țara pe care urmează să o vizitați.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Cum pot lua legătura cu un reprezentant eSky?

    În prezent, ne puteți contacta doar folosind formularul de contact.

    Pentru a optimiza și accelera procesul de deservire a tuturor clienților, am decis să suspendăm temporar posibilitatea contactului telefonic.
    Prin această măsură, putem îmbunătăți gestionarea solicitărilor primite și, mai ales, prioritizarea cererilor de rambursare, aceasta fiind preocuparea noastră principală în situația actuală.

    De reținut! Atunci când călătoria dvs. are loc nu mai devreme de 2 săptămâni, vă rugăm să așteptați o dată mai apropiată de data călătoriei înainte să ne contactați.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!

Rezervarea mea

  • Rezervare neconfirmată. Cum pot verifica statusul acesteia?

    Confirmarea rezervării este transmisă printr-un e-mail după efectuarea rezervării și a plății biletelor. Statusul curent al rezervării poate fi verificat din contul dvs, din zona Utilizator eSky, la secțiunea “Rezervarea mea” sau prin linkul (trebuie să furnizați numărul rezervării și adresa de e-mail care a fost folosită pentru realizarea acesteia).

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Nu am primit cartea de îmbarcare

    Trimitem cărțile de îmbarcare către adresa de e-mail furnizată în timpul procesului de rezervare cu 48 de ore până la 8 ore înainte de ora programată de decolare. În cazul în care călătoria dvs. este compusă din zboruri MultiLine, cărțile de îmbarcare vor fi trimise prin e-mail-uri separate.

    Dacă zborul dvs. este programat în mai puțin de 8 ore și nu sunteți în posesia cărților de îmbarcare, verificați secțiunea SPAM și verificați ce adresă de e-mail a fost folosită în timpul rezervării. Este posibil ca permisele de îmbarcare să fi fost transmise către o altă adresă de e-mail decât cea verificată de dvs.

    Atenție! În cazul zborurilor care necesită furnizarea unor date suplimentare în formularul de check-in, cărțile de îmbarcare vor fi transmise numai după completarea informațiilor solicitate. Dacă în rezervarea dvs. sunt incluși și alți pasageri, asigurați-vă că informațiile solicitate au fost transmise pentru fiecare pasager în parte.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Cum pot adăuga bagaj de cală?

    Bagajele înregistrate (de cală) pot fi achiziționate în timpul procesului de rezervare sau adăugate ulterior, dar nu mai târziu de 48 de ore înainte de zbor.

    Exemple de opțiuni posibile în funcție de linia aeriană ce urmează sa opereze zborul: 

    Ryanair (preț segment zbor/pasager):

    • 10 kg, 1 bagaj 55 x 40 x 20 cm – de la 14 EUR până la 28 de EUR*
    • 20 kg, 1 bagaj 81 x 119 x 119 cm – de la 27 de EUR până la 51 de EUR*

    Wizz Air (preț segment zbor/pasager):

    • 10 kg, 1 bagaj – de la 10 EUR până la 28 EUR*
    • 20 kg, 1 bagaj – de la 16 EUR până la 51 de EUR*
    • 32 kg, 1 bagaj – de la 24 de EUR până la 73 de EUR*

    Alte companii aeriene – [aici]

    *Tarifele sunt stabilite de către companiile aeriene și pot fi modificate. Valorile exemplificate sunt orientative.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Cum pot achiziționa serviciul de îmbarcare prioritară?

    Serviciul de îmbarcare prioritară poate fi achiziționat în timpul procesușui de rezervare sau adăugat ulterior, dar nu mai târziu de 48 de ore înainte de ora programată de decolare a zborului. 

    Atenție! Serviciul de îmbarcare prioritară este limitat la un număr maxim de pasageri pe zbor și este posibil ca în anumite situații să fie indisponibil.

    Exemple de opțiuni posibile în funcție de linia aeriană ce urmează sa opereze zborul: 

    Ryanair (tarif pe segment de zbor/pasager):

    • îmbarcarea în avion cu prioritate oferă posibilitate de călători cu un bagaj personal de dimensiuni maxime de 40 x 20 x 25 cm și un bagaj de mână, având dimensiuni maxime de 55 x 40 x 20 cm, cu o greutate de până la 10 kg – de la 7 EUR până la 18 EUR*

    Wizz Air (tarif pe segment de zbor/pasager):

    • îmbarcarea în avion cu prioritate oferă posibilitate de călători cu un bagaj personal de dimensiuni maxime de 40 x 30 x 20 cm și cu o greutate de până la 10 kg și al doilea bagaj de mână cu dimensiuni maxime de 50 x 40 x 23 cm și cu o greutate de până la 10 kg – de la 5 EUR până la 31 de EUR*

    *Tarifele sunt stabilite de către companiile aeriene și pot fi modificate. Valorile exemplificate sunt orientative.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Cum pot achiziționa serviciul de alegere a locului?

    Sistemele de rezervare ale companiilor aeriene alocă în mod aleatoriu locurile în avion. În cazul unei rezervări pentru mai mulți pasageri, transportatorii aerieni nu alocă locuri alăturate persoanelor care călătoresc împreună (singura excepție de la această regulă este constituită de situația în care un copil călătorește cu un însoțitor). Pentru a evita acest inconvenient, vă recomandăm să achiziționați serviciul de alegere a locului.

    Serviciul poate fi cumpărat în timpul procesului de rezervare (opțiune valabilă doar pentru anumite companii aeriene) sau contactându-ne prin intermediul formularului de contact (linkul de mai jos).

    Rezervarea unui loc este un serviciu contra cost, iar prețul acestuia depinde de fiecare companie aeriană și de tipul locului ales. În urma primirii solicitării dvs., consultanții noștri vă vor trimite informații cu privire la disponibilitatea și prețul locurilor preferate.

    Prețul serviciului poate varia între 4,5 EUR și 26 de EUR pentru fiecare persoană și pentru fiecare segment de zbor.*

    Atenție! Numărul locurilor libere din avion se modifică în mod dinamic, iar locurile cerute pot fi indisponibile.

    * Tarifele sunt stabilite de către companiile aeriene și pot fi modificate. Valorile exemplificate sunt orientative.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Doresc să anulez o rezervare. Cum procedez?

    În cazul celor mai multe dintre companiile aeriene low-cost (inclusiv Ryanair, Wizz Air, easyJet, Laudamotion) returnarea biletului nu este acceptată. Companiile aeriene stipulează în condițiile de rezervare faptul că biletele sunt nerambursabile.

    În cazul companiilor aeriene de linie (de ex: Tarom, Lufthansa, Air France), posibilitatea și regulile de returnare a biletului sunt specificate în condițiile tarifare.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Am nevoie de asistență la aeroport. Ce ar trebui să fac?

    Cerere pentru asistență specializată la aeroport ar trebui comunicată imediat după rezervarea biletului. Timpul limită în care compania aeriană sau aeroportul trebuie informate despre această necesitate depinde de politica transportatorului aerian respectiv.

    Asistența specială este acordată gratuit, având dreptul de a beneficia de aceasta persoanele cu dizabilități și mobilitate redusă. Cu toate acestea pot exista anumite limitări ale disponibilității de acordare a asistenței stabilite de fiecare companie aeriană în parte.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Informații cu privire la modificarea orarului de zbor de către compania aeriană

    Dacă o companie aeriană modifică ora programată de decolare a zborului, vă vom aduce la cunoștință această situație imediat ce primim notificarea oficială din partea companiei aeriene. Informarea despre schimbarea survenită va fi comunicată la adresa de e-mail furnizată de dvs. în timpul procesul de rezervare.

    Atenție! Vă vom trimite un bilet nou cu datele de călătorie actualizate la adresa de e-mail furnizată în timpul procesului de rezervare.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!

Check-in online

  • Am primit o eroare în timpul efectuării check-in-ului online

    Dacă este afișat un mesaj de eroare în timpul completării datelor pasagerilor în formularul de check-in sau pe durata efectuării check-in-ului, este necesar să ne informați imediat despre această situație.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!

Modificări ale rezervării

  • Cum pot schimba data călătoriei?

    Posibilitatea schimbării datei călătoriei depinde de compania aeriană. Unele dintre companiile aeriene low-cost permit modificarea datei în schimbul unei taxe suplimentare (în funcție de transportatorul aerian, valoarea poate ajunge până la 180 EUR). Unele companii aeriene de linie oferă un astfel de serviciu numai pentru anumite tarife în funcție de permisivitatea acestora.

    Taxa pentru schimbarea datei este percepută pentru fiecare pasager și pentru fiecare segment de zbor. Adițional taxei de modificare se pot adăuga eventuale diferențe de tarif între costul biletului inițial și costul biletului pentru noua dată de călătorie.

    Companiile aeriene nu returnează diferența rezultată, în situația în care prețul biletului nou este mai mic decât cel al biletului achiziționat inițial.

    În unele cazuri, eSky percepe o taxă de agenție în vederea procesării unei modificări a biletului, această taxă fiind inclusă în prețul total pentru modificare. Taxa este percepută pentru fiecare pasager care modifică biletul.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • Pasager înregistrat cu date greșite. Ce ar trebui să fac?

    Majoritatea companiilor aeriene nu permit schimbarea datelor de identificare a pasagerilor. În anumite situații excepționale este posibil să corectați datele eronate însă tariful perceput pentru astfel de modificări depinde de politica liniei aeriene respective.

    Orice informație incorectă cu privire la pasageri, cum ar fi:

    • scriere eronată a prenumelui sau a numelui,
    • dată de naștere eronată,
    • tip eronat al pasagerului (adult/copil)

    trebuie comunicate imediat. Consultanții noștri vor verifica posibilitatea de a corecta erorile menționate mai sus, vă vor informa despre taxele posibile aplicabile pentru modificare și vor contacta companiile aeriene pentru corectarea datelor din bilet.

    Atenție! Lipsa caracterelor speciale sau a diacriticelor (de ex: č, é, ö, ă, ș, ț, î, â), precum și a spațiilor și cratimelor în compunerea numelor de familie existente pe bilet nu constituie o eroare. Companiile aeriene nu utilizează astfel de caractere.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!

Factură

  • Cum se modifică datele cumpărătorului de pe factură?

    Schimbarea datelor cumpărătorului (nu ale pasagerului!) este posibilă cu până la 30 de zile după achiziționarea biletului. eSky permite modificarea datelor:

    • de la o persoană fizică la o altă persoană fizică
    • de la o persoană fizică la o companie (persoană juridică).

    Nu este posibil să schimbați datele furnizate de o companie cu datele altei companii sau ale companiei cu ale unei persoane fizice.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!
  • De ce sunt prezente două sume în monede diferite pe aceeași factură?

    Având în vedere că tranzacția de cumpărare este procesată în sistem internațional reglementările legale impun introducerea pe factură a ambelor sume. Una dintre ele este valoarea sumei în care a fost achiziționat serviciul, iar cealaltă valoare reprezintă echivalentul în RON la cursul BNR din ziua facturării.

    Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
    Consider că acest articol:
    Vă mulțumim pentru feedback!

Formular de contact - serviciul de rezervări

Din cauza circumstanțelor deosebite provocate de epidemia de Coronavirus, vă rugăm să ne contactați exclusiv prin intermediul paginii de contact disponibile mai jos. Vă mulțumim pentru înțelegere!

Program Serviciu Clienţi:

Luni - Vineri: 8:00 - 22:00 ,
Sâmbătă: 10:00 - 18:00 ,
Duminică: 10:00 - 18:00

Vă vom răspunde în cel mai scurt timp posibil.

Cum vă putem ajuta?

Pentru solicitări urgente, vă rugăm să ne contactați telefonic