Meniu

eSky Wallet: ce este eSky Wallet și care sunt avantajele acestuia?

eSky Wallet: ce este eSky Wallet și care sunt avantajele acestuia?

Ce este eSky Wallet?

eSky Wallet este o soluție nouă creată ca răspuns la nevoile raportate de clienții noștri. Cu ajutorul lui, pasagerii care solicită rambursarea unui bilet de avion neutilizat pot obține fondurile mai rapid, sub forma unei reîncărcări a portofelului digital. Fondurile din eSky Wallet pot fi obținute și prin participarea la campaniile promoționale organizate de eSky. Mulţumită eSky Wallet, puteţi primi fondurile pentru următoarea călătorie şi veţi avea la dispoziţie 24 de luni să le folosiţi. Toți banii colectați în eSky Wallet pot fi utilizați pentru a rezerva bilete de avion sau cazare, precum şi pentru a vă organiza ȋntreaga călătorie rezervând un pachet Zbor+Hotel.

eSky Wallet – beneficii pentru pasageri

Ce beneficii poate avea un pasager când alege eSky Wallet? În primul rând, va primi fonduri pe care le poate utiliza pe eSky. Le poate primi fie ca o rambursare a unui bilet de avion anulat de compania aeriană şi, prin urmare, neutilizat sau ca rezultat al participării la o campanie promoțională. Asta înseamnă că, după ce pasagerul confirmă că vrea să folosească eSky Wallet, fondurile ȋi sunt puse la dispoziție într-un portofel electronic personal. În plus, un pasager care primește o rambursare rapidă pentru un bilet de avion neutilizat poate primi beneficii financiare suplimentare ca rezultat al utilizării eSky Wallet - rambursarea serviciilor suplimentare achiziţionate (cu excepția asigurării și a serviciului AirHelp+), precum și un bonus.

Suma colectată poate fi folosită pentru a rezerva un bilet de avion, cazare sau un pachet atractiv Zbor+Hotel pe eSky în următoarele 24 de luni de la confirmarea primirii fondurilor. Astfel, planificarea unei călătorii este flexibilă, sigură şi oferă nenumărate posibilităţi pentru alegerea celei mai bune opţiuni. Fondurile din eSky Wallet pot fi utilizate chiar şi la planificarea vacanţei de anul viitor! Pentru a face acest lucru, trebuie doar să vă conectați la Contul dumneavoastră eSky și apoi să alegeţi eSky Wallet ca metodă de plată pentru rezervarea biletului de avion.

Ce se ȋntâmplă dacă fondurile primite ȋn eSky Wallet ca rambursare a unei rezervări neutilizate nu sunt folosite timp de 24 de luni? După intervalul de 24 de luni, pasagerul mai are la dispoziţie ȋncă o lună să solicite ca rambursarea să fie transferată ȋn contul bancar sub forma unei sume cu aceeaşi valoare ca rambursarea oferită iniţial de compania aeriană (fără echivalentul serviciilor suplimentare şi a bonusului de 20 EUR). Dacă fondurile din eSky Wallet sunt primite ca rezultat al unei campanii promoționale, nu pot fi transferate din portofelul electronic într-un cont bancar. Dacă fondurile primite nu sunt utilizate până la data la care sunt valabile, vor dispărea din portofel imediat după această dată.

Vă rugăm să reţineţi că eSky Wallet este disponibil ca parte a Contului dumneavoastră eSky. În cazul unei campanii promoționale, participantul poate obține o singură dată fondurile aferente, furnizând o adresă de e-mail care este sau va fi utilizată la autentificarea ȋn Contul dumneavoastră.

Ce primesc clienţii eSky?

  • Rambursare mai rapidă ȋn portofelul digital.
  • Posibilitatea de a utiliza fondurile primite ca să achiziţioneze orice bilet de avion sau pachet Zbor + Hotel pe eSky.
  • Posibilitatea de a utiliza fondurile timp de 24 de luni de la primirea lor ȋn eSky Wallet.
  • Posibilitatea utilizării multiple a fondurilor primite din partea companiei aeriene.
  • Posibilitatea de a primi rambursarea fondurilor nefolosite timp de 24 de luni, acordate de compania aeriană pentru o rezervare neutilizată.

Cum pot folosi eSky Wallet?

Cum se foloseşte portofelul eSky Wallet? Clienții eSky primesc ocazia de a utiliza această opțiune prin e-mail. După confirmare, portofelul digital individual eSky Wallet este ȋncărcat cu suma respectivă. Reîncărcările pot fi utilizate pentru a cumpăra bilete de avion sau cazare și pentru a rezerva pachete Zbor+Hotel timp de 24 de luni de la data confirmării reîncărcării. Biletele de avion, şi cazarea pot fi plătite integral sau parțial cu ajutorul fondurilor colectate în portofelul eSky Wallet în momentul rezervării acestora pe site. Pentru a face acest lucru, conectați-vă la Contul dumneavoastră eSky. În cazul pachetelor Zbor + Hotel, după selectarea opțiunii corespunzătoare, vă rugăm să ne contactați telefonic pentru a ne informa că doriţi să plătiţi rezervarea folosind fondurile din eSky Wallet.

Doriţi mai multe informaţii despre eSky Wallet? Citiţi Termenii şi condiţiile.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky.ro.

Ați găsit informația pe care o căutați în acest articol? Da | Nu
Consider că acest articol:
Vă mulțumim pentru feedback!