Check-in online

Check-in online

Check-in-ul online se realizează pe internet și este un serviciu oferit în prezent de majoritatea companiilor aeriene.

Check-in online pas cu pas:
1. Accesați link-ul de check-in ce se regăsește în e-mail-ul cu biletul de avion
2. Selectați zborul pentru care doriți efectuarea check-in-ului online
3. Introduceți informațiile din documentul de călătorie (carte identitate/pașaport) și adresa de e-mail la care doriți să primiți cartea de îmbarcare
4. Verificați informațiile introduse și finalizați formalitățile

Cartea (tichetul) de îmbarcare va fi trimis la adresa de e-mail menționată. Aceasta trebuie imprimată și prezentată la aeroport sau poate fi salvată în telefonul mobil.
 

Rețineți!

  • după efectuarea check-in-ului online nu mai sunt permise schimbările în rezervare (excepție: Wizz Air, Blue Air);
  • pasagerii trebuie să aibă asupra lor, la aeroport, cartea de îmbarcare;
  • cartea de îmbarcare poate fi printată în alb-negru;
  • fiecare pagină din cartea de îmbarcare trebuie printată pe câte o pagină separată, astfel încât foaia să conțină informațiile pe față, iar pe verso să fie goală.
  • pasagerii trebuie să aibă asupra lor și să prezinte la aeroport documentele de identitate prin care au efectuat check-in-ul.

Atenție!

  • în cazul unor companii aeriene lowcost, cum ar fi Ryanair, Wizz Air sau easyJet, check-in-ul online (care trebuie efectuat înainte de a ajunge la aeroport) și printarea cărții de îmbarcare sunt obligatorii și gratuite. În caz contrar, companiile percep o taxă suplimentară pentru servicii de check-in la aeroport, cuprinsă între 20 și 70 de euro.
  • fiecare operator are dreptul să stabilească intervalul de efectuare a check-in-ului la aeroport înaintea zborului;
  • anumite companii aeriene permit efectuarea check-in-ului online doar pentru pasagerii care au doar bagajul de mână, deși majoritatea oferă acest serviciu tuturor pasagerilor;
  • serviciul de check-in online nu e disponibil pentru anumite aeroporturi, astfel încât e recomandat să verificați în prealabil aceste informații;


Pentru informații specifice legate de călătoria dumneavoastră, contactați Serviciul Clienți la numărul de telefon 031 100 5050 sau trimiteți un email la adresa contact@esky.ro.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky Travel Search.

Sunteți interesat, însă aveți nevoie de mai multe informații?
Anulare
Vă mulțumim!

Sugestille ne ajută să realizăm articole utile pentru dvs.

Momentan nu s-au putut transmite sugestiile dvs.

Retrimiteți Încercați mai târziu