Check-in online

Check-in online

Check-in-ul online se realizează pe internet și este un serviciu oferit în prezent de majoritatea companiilor aeriene.

Check-in online pas cu pas:
1. Accesați link-ul de check-in ce se regăsește în e-mail-ul cu biletul de avion
2. Selectați zborul pentru care doriți efectuarea check-in-ului online
3. Introduceți informațiile din documentul de călătorie (carte identitate/pașaport) și adresa de e-mail la care doriți să primiți cartea de îmbarcare
4. Verificați informațiile introduse și finalizați formalitățile

Cartea (tichetul) de îmbarcare va fi trimis la adresa de e-mail menționată. Aceasta trebuie imprimată și prezentată la aeroport sau poate fi salvată în telefonul mobil.
 

Rețineți!

  • după efectuarea check-in-ului online nu mai sunt permise schimbările în rezervare (excepție: Wizz Air, Blue Air);
  • pasagerii trebuie să aibă asupra lor, la aeroport, cartea de îmbarcare;
  • cartea de îmbarcare poate fi printată în alb-negru;
  • fiecare pagină din cartea de îmbarcare trebuie printată pe câte o pagină separată, astfel încât foaia să conțină informațiile pe față, iar pe verso să fie goală.
  • pasagerii trebuie să aibă asupra lor și să prezinte la aeroport documentele de identitate prin care au efectuat check-in-ul.

Atenție!

  • în cazul unor companii aeriene lowcost, cum ar fi Ryanair, Wizz Air sau easyJet, check-in-ul online (care trebuie efectuat înainte de a ajunge la aeroport) și printarea cărții de îmbarcare sunt obligatorii și gratuite. În caz contrar, companiile percep o taxă suplimentară pentru servicii de check-in la aeroport, cuprinsă între 20 și 70 de euro.
  • fiecare operator are dreptul să stabilească intervalul de efectuare a check-in-ului la aeroport înaintea zborului;
  • anumite companii aeriene permit efectuarea check-in-ului online doar pentru pasagerii care au doar bagajul de mână, deși majoritatea oferă acest serviciu tuturor pasagerilor;
  • serviciul de check-in online nu e disponibil pentru anumite aeroporturi, astfel încât e recomandat să verificați în prealabil aceste informații;


Pentru informații specifice legate de călătoria dumneavoastră, contactați Serviciul Clienți la numărul de telefon 031 100 5050 sau trimiteți un email la adresa contact@esky.ro.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky Travel Search.

Ajutaţi-ne la îmbunătăţirea articolului
Anulare
Vă mulțumim!

Sugestille ne ajută să realizăm articole utile pentru dvs.

Momentan nu s-au putut transmite sugestiile dvs.

Retrimiteți Încercați mai târziu