Evaluarea liniei aeriene

Evaluarea liniei aeriene

Clienții eSKY.ro își pot exprima opiniile cu privire la companiile aeriene. Comentariile pasagerilor sunt o sursă valoroasă de informații cu privire la calitatea serviciilor oferite de companiile aeriene și pot ajuta alți utilizatori ai site-ului nostru în alegerea operatorului de transport aerian.
Toate comentariile adăugate contribuie la evaluarea liniei aeriene. Fiecare categorie este evaluată pe o scară de la 1 la 6, unde 1 este cea mai mică notă. Sistemul adaugă automat notele făcând media acestora.

Caracteristicile evaluate:

  • Punctualitatea - Pasagerii pot evalua dacă orele de plecare și de sosire au fost respectate.
  • Personalul - Evaluarea generală a companiei aeriene este influențată de serviciul oferit de personal. Competența și profesionalismul sunt calitățile esențiale ale echipajului: piloti și însoțitori de zbor.
  • Conexiuni - Pasagerul poate evalua rețeaua de transport în funcție de rețeaua bogată de destinații, zborurile de legătură sau timpul de așteptare între zboruri.
  • Tariful biletului - Elementul cel mai important în evaluarea costurilor raportate la calitatea serviciilor este tariful unui bilet de avion. Compania aeriană poate include în tariful biletului transportul gratuit al bagajelor sau mese gratuite.
  • Confort - Turiștii pot evalua în termeni de confort echipamentele aeronavelor, spațiul la bordul aeronavelor, accesul la serviciile suplimentare, cum ar fi programe audio-video, ziare, accesorii, echipamente de dormit, toalete etc.
  • Bagajul - Un alt element important în evaluarea companiilor aeriene este transportul bagajelor. Fiecare companie aeriană stabilește limitele privind greutatea, numărul și dimensiunea bagajelor. De exemplu, majoritatea operatorilor low-cost taxează suplimentar transportul bagajelor, iar limitele de greutate sunt mai mici.
  • Mesele - Calitatea preparatelor servite la bord este obiectul evaluării pasagerilor. Mesele gratuite sunt servite pe zborurile operate de companiile de linie, iar companiile aeriene low-cost oferă gustări în schimbul unor taxe adiționale.

Pentru informații specifice legate de călătoria dumneavoastră, contactați Serviciul Clienți la numărul de telefon 031 100 3759 sau trimiteți un email la adresa support@esky.ro.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky Travel Search.

Ajutaţi-ne la îmbunătăţirea articolului
Anulare
Vă mulțumim!

Sugestille ne ajută să realizăm articole utile pentru dvs.

Momentan nu s-au putut transmite sugestiile dvs.

Retrimiteți Încercați mai târziu