Mesele în timpul zborului

Mesele în timpul zborului

Companii aeriene low-cost
La bordul companiilor low-cost, pasagerii nu beneficiază de mese incluse în tariful biletului de avion, dar acestea pot fi achiziționate contra cost.

Companii aeriene de linie
La operatorii de linie, mesele la bord sunt pregătite în funcție de rută, orele de plecare și de sosire, durata zborului. Astfel, se poate servi mic dejun, gustare, cină sau prânz, plus băuturi.
În cazul zborurilor transoceanice, companiile aeriene oferă de obicei mai multe tipuri de preparte: vegetariene, fără gluten, pentru copii sau bebeluși, koșer etc. Alegerea tipului de mâncare la bord poate fi făcută în momentul rezervării, fie online sau prin Serviciul Clienți.

La clasele întâi și business, mesele sunt preparate de bucătari renumiți și constau în: aperitiv, fel principal, desert, băuturi, toate servite în veselă de porțelan.
Informații detaliate despre serviciile oferite la bord găsiți pe site-urile companiilor aeriene.

Pentru informații specifice legate de călătoria dumneavoastră, contactați Serviciul Clienți la numărul de telefon 031 100 3759 sau trimiteți un email la adresa support@esky.ro.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky Travel Search.

Ajutaţi-ne la îmbunătăţirea articolului
Anulare
Vă mulțumim!

Sugestille ne ajută să realizăm articole utile pentru dvs.

Momentan nu s-au putut transmite sugestiile dvs.

Retrimiteți Încercați mai târziu