Ce se întâmplă dacă am găsit o greșeală în prenumele sau numele de pe bilet?

Ce se întâmplă dacă am găsit o greșeală în prenumele sau numele de pe bilet?

Orice eroare găsiți pe biletul dumneavoastră trebuie să o raportați imediat Serviciului Clienți la numărul 031 100 3759. De obicei, rectificarea erorilor de pe bilet implică taxe suplimentare determinate individual de fiecare comapie aeriană. Mai multe detalii găsiți aici.


Pentru informații specifice legate de călătoria dumneavoastră, contactați Serviciul Clienți la numărul de telefon 031 100 3759 sau trimiteți un email la adresa support@esky.ro.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky Travel Search.

Ajutaţi-ne la îmbunătăţirea articolului
Anulare
Vă mulțumim!

Sugestille ne ajută să realizăm articole utile pentru dvs.

Momentan nu s-au putut transmite sugestiile dvs.

Retrimiteți Încercați mai târziu