Cum se verifică un număr de rezervare pentru un zbor?

Cum se verifică un număr de rezervare pentru un zbor?

Numărul de rezervare se află pe biletul electronic trimis clientului prin e-mail. În cazul în care plata se face prin card de credit, biletul va fi emis și trimis în maxim 48 de ore, după acceptarea plății cu cardul de credit. Atunci când plata se face prin transfer bancar, regula se aplică și în acest caz, iar biletul electronic va fi trimis la 48 de ore de la intrarea banilor în contul nostru bancar.

Dacă nu puteți găsi e-mail-ul cu biletul, contactați Serviciul Clienți la numărul 031 100 3759. Consultanții noștri vă vor ajuta să verificați numărul dumneavoastră de rezervare.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky Travel Search.

Ajutaţi-ne la îmbunătăţirea articolului
Anulare
Vă mulțumim!

Sugestille ne ajută să realizăm articole utile pentru dvs.

Momentan nu s-au putut transmite sugestiile dvs.

Retrimiteți Încercați mai târziu