Meniu

Cum verific dacă s-a trimis dovada de plată?

 Cum verific dacă s-a trimis dovada de plată?

Aceste informații pot fi obținute apelând Serviciul Clienți la 15-30 de minute de la trimiterea dovezii de plată prin e-mail sau prin fax. Un consultant vă va spune dacă dovada de plată a fost acceptată și dacă rezervarea a fost finalizată cu succes.
Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky.ro.

Sunteți interesat, însă aveți nevoie de mai multe informații?
Vă mulțumim!

Sugestille ne ajută să realizăm articole utile pentru dvs.

Momentan nu s-au putut transmite sugestiile dvs.

Retrimiteți Încercați mai târziu