Meniu

Primirea biletului de avion

Primirea biletului de avion

Biletul de avion electronic (e-ticket) este trimis prin e-mail la adresa indicată de dvs. în timpul efectuării rezervării. Acesta este trimis în decurs de maximum 48 de ore de la confirmarea plății în contul eSKY.
Dacă nu aveți acces la e-mail sau accesul la internet este limitat și nu puteți face recepția biletului electronic, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți pentru a primi codul de rezervare sau numărul biletului electronic prin telefon.

Atenție!
Dacă nu ați primit pe e-mail biletul electronic: 

  • verificați fișierele Spam/Junk din e-mail;
  • asigurați-vă că dispuneți de suficient spațiu pentru a primi documentul în format electronic;
  • verificați dacă ați furnizat o adresă de e-mail corectă în timpul procesului de rezervare.

Dacă situația continuă, contactați Serviciul Clienți la numărul 031 100 3759.

Biletul tradițional, imprimat pe hârtie
În prezent, biletul tradițional, imprimat pe hârtie, este necesar în cazuri din ce în ce mai rar.  În acest caz, veți fi informați din timp – telefonic și prin email – dacă e nevoie să aveți asupra dumneavoastră biletul imprimat pe hârtie. Pasagerului îi vor fi indicate locul și data primirii biletului pe hârtie – de obicei, la aeroport înaintea zborului.
Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil.

Sfaturile și recomandările incluse în acest articol au caracter informativ și ajutător și nu pot constitui referință pentru reclamații împotriva eSky.ro.

Sunteți interesat, însă aveți nevoie de mai multe informații?
Vă mulțumim!

Sugestille ne ajută să realizăm articole utile pentru dvs.

Momentan nu s-au putut transmite sugestiile dvs.

Retrimiteți Încercați mai târziu